Кошик
3544 відгуків
Оригінальна Косметика!купити

Зараз у компанії не робочій час і ми не можемо швидко відповідати на замовлення та повідомлення. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Cosmetics-OPT
+380 (96) 550-85-26
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • УкрпоштаУкрпошта доставляє довго, ми як магазин на це не можемо вплинути! Дякуємо за розуміння)

Способи оплати

  • ПісляплатаТільки для Нової пошти, Укрпошта за умови повної оплати
  • Оплата на рахунок
  • Оплата за реквізитамиНова пошта, Укрпошта

Умови оплати

Оплатити своє замовлення ви можете зручним для вас способом:

  •     Перерахуванням коштів на картку Приватбанку.
  •     Післяплатою при отриманні на пошті (При післяоплаті ми беремо передоплату у розмірі 150 грн).

Послуги по доставці посилки і післяплати оплачує клієнт при отриманні.

 

 Доставка

 

Відправки здійснюємо:

  • понеділок-п'ятниця при оплаті до 15.00 для Нової пошти, при оплаті до 12.00 для Укрпошти
  • субота при оплаті до 12.00 для Нової та Укр пошти
  • в неділю відправок немає
  • САМОВИВОЗУ НЕМАЄ!

 

Увага! Після оплати ОБОВ'ЯЗКОВО повідомте про оплату! Інакше замовлення може не виїхати. Наприклад, оплатила замовлення Фролова Ганна 17 квітня 18:51 від Павленко Олег.

Номер ТТН ми повідомляємо на електронну пошту або sms-повідомленням.

Якщо ви не відповідаєте на телефонні дзвінки та листи, а також не оплачуєте Ваше замовлення протягом трьох днів, ваше замовлення анулюється. На оформлений, але не оплачений замовлення бронь не ставиться!

 

Повернення і Обмін

Повернення, обмін або грошова компенсація здійснюється у таких випадках:

  • явний виробничий брак,
  • пересорт (ми відправили товар, відмінний від вашого замовлення).

В такому випадку Вам необхідно написати нам на пошту, виславши фотографії бракованого або не правильного товару. Ми зробимо обмін товару або повернення грошових коштів на Вашу карту. Повернення грошей здійснюється тільки після отримання від Вас повернення. Всі витрати на обмін і повернення ми беремо на себе.

 

Шановні клієнти! Переконливе прохання - перевіряйте, будь ласка, товар на наявність бою прямо на поштовому відділенні, відразу коли отримуєте посилку. Ми ретельно перевіряємо весь товар перед відправкою і якісно його пакуємо, щоб ви отримали всі ціле і не пом'ята. І ми не можемо нести відповідальність за компанію перевізника. А косметика - специфічний товар, який, на жаль, іноді пошкоджується при перевезенні. Якщо виникла така ситуація, на пошті необхідно скласти претензію. Якщо ви не знаєте, як це робиться, чи виникли додаткові питання зв'яжіться з менеджером сайту. Ми обов'язково вам допоможемо.

 

УВАГА! Ми намагаємося максимально точно передати кольорову гаму кожного з товарів, представлених на сайті (зробити якісні фото або підібрати найбільш точно підходять). Але на різних моніторах і пристроях відтінок може відрізнятися. Також спалах, як правило, трохи спотворює колір.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner